A Python egy magas szintű objektum-orientált programozási nyelv, ami némileg hasonlít egyes szkriptnyelvekhez (Perlhez, Scheme-hez, TCL–hez), illetve más nyelvekhez is (Java, C). Fő előnye hogy “könnyen” tanulható, komoly alkalmazások fejlesztésére is alkalmazható, sőt rendkívül hatékony.
A táborban kalandjátékot fejlesztünk Python nyelven.
Megtanulunk profi eszközökkel grafikus felületet létrehozni és használni, sprite-okat irányítani egérrel és billentyűzettel, grafikus és hang-effektusokat használni, és még egy sor olyan technikát, ami Scratch-ből sokaknak már ismerős lehet.
Miért a Pythont használjuk?
– mert egyszerű és logikus
– mert az egyik legnépszerűbb nyelv, és évről-évre egyre népszerűbb lesz
– mert nagyon sok mindenre használható
– mert olyan menő cégek is használják, mint a Google, a Facebook, az Instagram, sőt a CERN és a NASA!
✔ Kiket várunk a táborba?
12 és 15 éves lányokat és fiúkat, akiket felvillanyoz a lehetőség, hogy egy olyan programozási nyelven fejlesszenek, amit a valós életben is használnak a fejlesztők és rendelkeznek már valamennyi programozási tapasztalattal (például részt vettél Scratch kurzuson vagy programozástál már weboldalt, ismerős a HTML, CSS vagy a JavaScript)
✔ Mikor és hol lesz a tábor?
A tábor időpontja:
2018. augusztus 27-31.
Hétfőtől péntekig, reggel 9 és 12 óra között.
Helyszín: 1052 Budapest, Fehérhajó utca 8-10. KódGarázs HQ
✔ Jelentkezés menete
Csak nyomd meg a “Jelentkezem” gombot, és tölts ki a jelentkezési lapot.
A jelentkezési határidő: 2018. augusztus 17., péntek déli 12 óra.
Jelentkezésed sikerességéről, és a táborral kapcsolatos bővebb információkról legkésőbb 3 munkanapon belül kapsz tőlünk értesítést.
A jelentkezési lap kitöltése körülbelül 5 percet vesz igénybe.
Reméljük, hamarosan találkozunk!
Üdv,
A KódGarázs csapata